Inlägg: 1573369
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
erathoo:
Det handlar inte om några Gudar. De finns på isen i så fall. 5-0 talar sitt tydliga språk. Det är två värdiga lag som spelar sig upp i elitserien. Vi räcker fan inte till längre...
Och alltihop är den vidrigt arrogante och snåle T J:s fel från början till slut...
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
erathoo: Århundradets sämsta coachning!!! Dom verkar paralyserade.
Gör något för helvete. Vilka jävla gröngölingar.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
erathoo: Bra fråga. Ställ den till Nubben.
Och bra utvisning av Molle. Nu lär det osa hett.
Och bra utvisning av Molle. Nu lär det osa hett.
Bragd-Birger: ...och vilka är det?
Kollar på Rögle - örebro samtidigt, helt sanslöst vilket flyt ÖIK har, allt studsar deras väg...dom har verkligen Gudarna med sig,