1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573439

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Var det superfalle ellet b-b som tjafsade med mig om att bella var bra? Dra ner nattmössan för faaan. boork sa inför es att det var årets värvning...
Haha han är juh fullständigt idiot kass för helvete! Sämsta vi haft de senast 7 jävla åren.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Hockey är jävla skitsport.
Timrå är den enda anledningen att överhuvudtaget bry sig nåt nämnvärt. Känns förjävligt just nu.
Känns lagom inspirerande med allsvenskan (kk, no way José), men man sitter garanterat i Sunnerbohov och Nelson Garden Arena till hösten och håller tummarna så krogarna blir blå.
Varför är man förlorad i denna klubb? Varför valde inte hjärtat ett mellanmjölksalternativ som HIV71 eller Familjen? Då hade man kunnat sitta i soffan lite småfet och skrocka lite överlägset och avmätt åt alla loosergäng som Timrå och övrig pöbel.
Fyfan, men likväl finns inget annat än att
ÄLSKA TIMRÅ!!
Nu och för alltid

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
söder över: ja laget har ju varit fantastiska . Allt är bellans fel . Om superjocke hade stått hade vi ledat serien . Älta de och gör de till en sanning så kanske de känns bättre . Hela djävla timrå ik har gjort en enormt pinsam kvalserie

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
söder över: Skyll inte på mig. Jag har aldrig varit en Bella-fan.

Och där ja, bra Smolle. Bästa värvningen i år!

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Exakt NU lossnar det i PP!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer