Mat piiivii robinson käftar lite alltså..
Inlägg: 1573430
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Var det superfalle ellet b-b som tjafsade med mig om att bella var bra? Dra ner nattmössan för faaan. boork sa inför es att det var årets värvning...
Haha han är juh fullständigt idiot kass för helvete! Sämsta vi haft de senast 7 jävla åren.
Haha han är juh fullständigt idiot kass för helvete! Sämsta vi haft de senast 7 jävla åren.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Nu kan vi nog nattinatta. Idiotpass, simning av Bella.
Ses i höst. Asplöven nästa!
Ses i höst. Asplöven nästa!
+ 2