+ 2
-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4950)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
En tung dag/kväll/natt... Vi blev som Södertälje till slut - några år i botten och sen kommer verkligheten i kapp och ur Es. Vad ska man säga.....
Egentligen kommer det inte som nån överraskning men lik förbannat så slår det hårt emot- lite som en krock in i en bergvägg.
Det är tomt, tungt och kanske framför allt osäkert om framtiden för Timrå IK.
Det finns tusen frågor som jag skulle vilja ha svar på från föreningen
Här kommer några:
Hur överlever vi som förening?
Hur kunde denna nedmontering av Timrå IK få ske under dessa år och varför lämpade TJ o CE över stålbadet til Nolander 3 år för sent?
Vem bestämde att Hagos skule kontrakteras med den enormt felaktiga lönen?
Är Nubben rätt man?
Varför ge sken av att denna trupp bestående av spelare från andra lags 4:e femmor skulle kunna hålla detta vrak flytande?
Kan ni behålla Hallin?
Bra juniorer - vem utvecklar dem vidare?
Vem tränar Timrå IK nästa säsong?
Vem tar initiativ till ett studiebesök hos SAIK?
Vad händer med sponsringen från Norrporten?
Får ni lånen?
En sak är säker: Timrå IK är mitt lag no matter what