Bragd-Birger: "det Timrå vi sett de senaste säsongerna har inte varit Timrå. Vi var fart, fläkt, lejon i vår egen borg. Motståndare skälvde, offrade husdjur på altare i bortalagets omklädningsrum för att få styrka och mod att stå emot de första tio minuterna. Dit måste vi tillbaka. Det är där vår identitet och vårt adelsmärke ligger.Inte i att försöka gneta och försvara oss kvar ännu en säsong i Elitserien."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror jag älskar dig.