Inlägg: 1573671
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Dream Team:
Jag går fan inte under som människa bara för det här heller. Har inte ens fällt en enda tår över denna degradering. Konstaterar mest kallt att vi har snålat oss till detta usla läge och åker ur med dunder och brak. Det hade varit värre om vi hade missat elitserien likt Malmö IF 2007 och 2008. Nu har vi bara oss själva att skylla. Och kvällens råtorsk var enbart pinsam, fy fan!
Enda trösten är att Rögle är ännu sämre...
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
PerHapps har väl lämmat HS förut och sen kommit tillbaka , om inte jag missminner mig så drog han när hans forumledar roll i frågasattes för nått år sen .
For real.. så beror det säkert mycket på hur allt kring laget ser ut. Ekonomi, tränare, spelare - det som sätter ramarna. Därför är det omöjligt att veta vad man törs förvänta sig redan nu.