Inlägg: 1573683
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
mike66:
Japp, och jag deppar med dig. Men både du och jag vet att Sundsvall Wildcats gick emot strömmen och tog steget upp i eliten. Ärligt talat så tycker jag att det var riktigt gulligt detta med vildkattorna. Håller du med? : )
+ 1
DJ Hemp: Nån som vill hålla handen och sjunga? Inatt är en sorgens natt för hockeyn i distriktet, en tung blöt filt har lagt sig över oss, kommer vi igen? Den som lever få väl se!
Jag sitter uppe och rådeppar inatt, satan va blytungt!