1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573745

Sv: Framtiden.
bobrov: Förutom Jocke, Robinson, Hallin och möjligen Gunno och Murley i deras bästa stunder är det ju inte en enda spelare som hållit elitklass ändå.
Behåll Jocke och Hallin om de vill och de egna yngre.
Möjligen Jonte om han är billig.
Resten kommer jag inte att sakna.
Tränarstaben förutsätter jag att man slipper se mer

Svarskommentarer

Sv: Framtiden.
Timrå Icon: En tokbillig Jonte kan jag faktiskt också tänka mig. Med en vettig tränare kommer han nog få en roll som är rimlig för honom (= inte playmaker, inte PP-specialist).
Robinson finns inte en chans i helvete att behålka. Linkan's finest var för bra för det här laget. Blir intressant att se vad han kan göra i ett topplag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.