Ser gärna att Lundström stannar och Bellan skickas vidare.
Av backarna ger jag Dahlroth, Persson, Sebbe och Stenqvist (om han är hel tills nästa säsong) nya chanser.
Forwardsuppsättningen blir tunn, Hallin och Larsson, sen tvekar jag på Friberg och Boyce som inte tagit klivet fram men får chansen ändå tillsammans med Wedin, Öhrn, och ev nån annan inom juniorleden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Bragd-Birger: Ganska ense med dig.
Ser gärna att Lundström stannar och Bellan skickas vidare.
Av backarna ger jag Dahlroth, Persson, Sebbe och Stenqvist (om han är hel tills nästa säsong) nya chanser.
Forwardsuppsättningen blir tunn, Hallin och Larsson, sen tvekar jag på Friberg och Boyce som inte tagit klivet fram men får chansen ändå tillsammans med Wedin, Öhrn, och ev nån annan inom juniorleden.
Hade gärna sett att Robinson blivit kvar!