1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573768

Sv: Framtiden.

Här är spelarna jag kan tänka mig att ha kvar,dom flesta tycker nog det är för många men det är allsvenskan nu, har velat behålla en stomme och lite framtidsnamn.

Hallin

Öhrn

wedin

Rohdin

Boyce

Larsson

Hedström

Dahlroth

Hedman (lär inte vilja stanna)

Erixon (lär inte vilja stanna)

Persson (lär inte vilja stanna)

Murley (lär inte vilja stanna)

Nordgren (lär inte vilja stanna)

Andersson (är väl redan klar för moderklubben)


Svarskommentarer

Sv: Framtiden.

Hallin, Dahlroth, Larsson, Rohdin, Wedin, Erixon är de första jag tänker på. Men känns inte omöjligt att få Murley och Nordgren och stanna? Murley var ju redo att spela för Sundsvall för fan.. nu kan han visa sitt hjärta på riktigt och stanna. Sedan har Nordgren inte direkt rosat marknaden, Modo känns som största hotet där om ens vill ha honom? 

Skulle Lundström stanna så skulle det vara enormt. 

Lill-Kenta?

Redigerad kommentar


Sv: Framtiden.
AndersN: Klockrent förutom Boyce och Dahlroth.
Jocke ser jag också gärna kvar men känns lika trolig som hår på ett ägg

Sv: Framtiden.

AndersN: Hedman, skojjar du?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.