1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573790

Sv: Framtiden.
Molinder den rackaren lär väl vara borta. Han man hatade tills Murley visade vad han gick för, drömmen vore ju att Gunno och Murley vill stanna sen att vi som enda "stjärn värvning" värvar någon stark center som är bra på att stångas framför mål och trycka in Murley och Gunnos instick.

Svarskommentarer

Sv: Framtiden.

KORITFW: Corban Knight riktig klass college spelare som mycket väl skulle kunna bli en ny Broc Little i as och gå in som första center.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=38063 

kolla in videon

http://www.youtube.com/watch?v=51PTZky0I08


Sv: Framtiden.
Det finns en plan nu, nu kommer Timrå satsa på egna produkter. Hallin kommer stanna, sen kan vi hoppas på att crippe och Nordgren försvinner likaså hagos.. Kan tycka att Wedin och Öhrn skulle fått chansen redan mot Rögle..

Men fy vad dåligt jag mår idag, men hatten av för Leksand !

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.