1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1573822

Sv: Framtiden.
Hahl Bundy: vore det inte coolt om man kunde bilda någonting i stil med AIKs Svarta Massan? Dvs en ekonomisk stöttning till klubben där det är antalet som är grejen!

3000 Hard Core fans i Medelpad och i förskingring. Organiserade av någon med känsla för ekonomi och investering. 3000 Hard Core fans som satsar 3000 var i ett långsiktigt lån till klubben, ett par drömvärvningar eller vad det nu är som är på agendan. Fan, det skulle ju kunna säkra klubbens långsiktiga överlevnad. Varje insats sker genom snabb elektronisk röstning, alt genom beslut av exekutiv ledning i organisationen.

Sen om det är 1000 kr eller 2 eller 3 som är rätt vet inte jag. Men jag vet att vi är åtskilliga tusen som sörjer idag. Jag tror vi är fler än vi tror! Tänk om man kunde knyta näven i fickan istället!!

Glöm Svarta Massan - This is Big Red Machine!

Svarskommentarer

Sv: Framtiden.
lincoln: Tanken är god. Gäller att få den i verksamhet.

Sv: Framtiden.
lincoln: Ja om man kunde öronmärka pengarna till något vettigt så är jag på

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.