1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574136

Sv: Apropå nånting...
Greven: Den går inte alls, precis som Timrå

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Patrik Källstr: Nä men det var väl tråkigt att höra. Stackars dig. Oj oj oj hur ska du då ta dig nånstans? Men du kanske inte behöver åka bort så ofta. Kanske trivs bäst hemma. Hos mamma. Ja syster då....Men jobbet då? Nähä du har inget jobb? Ja men då förstår jag att det inte var så viktigt med en fungerande bil. Men hur ska du kunna träffa dina vänner då? Nähä, inte det...... Och så fick du slut på bokstäver när du skulle skriva ditt namn också. Så det kan gå. Ja, men det gör inte så mycket vet du. Vi förstår......

Sv: Apropå nånting...
Patrik Källstr: Hahaha...vad ska man säga, en olycka kommer sällan ensam. Behöver du hjälp i din sorg så kan jag rekommendera samtalsterapi. Tillsammans ska vi komma stärkta ur det här.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.