dr-nix: Äh dehär är ju perfekt grabbar! Nu kan ni i lugn å ro reda upp ekonomin å sen tar ni hem Z som åter kan spel upp er i elitserien på låt säga Leksands bekostnad å så står ni rustade med god ekonomi och en Z som första center!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu kan ni i lugn å ro reda upp ekonomin å sen tar ni hem Z som åter kan spel upp er i elitserien på låt säga Leksands bekostnad å så står ni rustade med god ekonomi och en Z som första center!
Vad fan säger ni, ??:)