Dream Team: Det här får en ju att fundera på olika scenarion. Om nämnden inte beviljar Leksand licens behåller vi vår plats. Vi kan ju inte utesluta att nämnden diskvalificerar Leksand. Är det därför det från ledarhåll pratas om att vi ska ta tredjeplatsen? Visserligen kommer inte nämndens beslut förrän under sommaren, och då står vi förmodligen där med ett rätt mediokert lag kontrakterat. Men likförbannat i Elitserien.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi kan ju inte utesluta att nämnden diskvalificerar Leksand. Är det därför det från ledarhåll pratas om att vi ska ta tredjeplatsen?
Visserligen kommer inte nämndens beslut förrän under sommaren, och då står vi förmodligen där med ett rätt mediokert lag kontrakterat.
Men likförbannat i Elitserien.