Bragd-Birger: Har vi nån värdighet kvar? Vi har åkt ur ES vi har en ekonomi som får Grekland o Cypern att se ut som oljeshejkstater. Får vi inte nte lånen så konkar vi.
Hahl Bundy: Du snackar Grekland... Sant! Inte nog med att dessa förlorare har dålig ekonomi, dessutom har dom en natur och skyline som får Timrå att framstå som Las Vegas! Stackars satar. Vi har i alla fall turistmagneter som sodapannor och Bostadskvarteret Örnen! Jag är trygg med Nubben.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer