1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574553

Sv: Silly Season 13/14
hubbenorlen: Pessimism är fan tråkigt, det har du rätt i! Ja man kanske ska försöka lägga debaclet bakom sig nu och försöka sig på lite framtidstro ist. Det är bara det att inte jättemycket kring Timrå IK känns förhoppningsfullt i nuläget. Lägga oss ner och dö ska vi såklart inte göra men i min bok vore det inte sista smörjelsen att få hjälp av Modo.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
Det handlar ju inte om att ta vilken random Modoit som helst som inte platsar i det laget.

Jag skulle aldrig tex tacka nej till en Timråit som Anton Forsberg t ex som varit utlånad till SSK den här säsongen.
Vi kan nog låna ganska hyfsade spelare från olika lag inte bara Modo.

Kan vi ha ett utbyte som gynnar oss ser jag bara positivt på det. Vi kanske ska vidga synsättet lite i den situation som vi ser ut att hamna i....bara det gynnar oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.