Sedan vill jag tillägga att det en ny arena, precis som du säger, inte är någon garanti. Men om korten spelas på rätt sätt tror jag att det skulle kunna bli en bra, långsiktig lösning.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Erytrocyt:
Sedan vill jag tillägga att det en ny arena, precis som du säger, inte är någon garanti. Men om korten spelas på rätt sätt tror jag att det skulle kunna bli en bra, långsiktig lösning.