1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574682

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Annars skulle man ju kunna slå ihop..och låta båda ortsnamnen ingå i namnet. Samt klämma in lite blått i det röd/vita. I rutor, så man skulle kunna ha ett slagord på dekaler som säger "Det är ruter i Sundsvall/Timrå Hockey". Och slår vi ihop behöver vi inte värva alls. Då har vi två lag att välja från, bara att sätta ihop de bästa spelarna från bägge lagen och vips! så har vi ett ES-lag på nolltid. Vi skulle heja på samma lag som Moverare, bara en sån sak.

Jag känner hur jag översköljs av kväljningar, bara tanken får mig att vilja kaskadspy.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
reborn: Ingen fara, vi skulle inte alls heja pa samma lag, eftersom Tunadal skulle ateruppsta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.