Bad_Brett: Med tanke på att den enda evenemangsarena som öht planeras i Sundsvalls kommun är tänkt att ta någonstans mellan 2500-3000 i publikkapacitet och främst rikta sig mot innebandy, basket och konserter så kanske vi kan låta den här diskussionen självdö nu?
Att Timrå IK eller Sundsvall Hockey ens skulle komma på tanken att bygga nytt nu med dagens ekonomi känns ganska långsökt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bad_Brett: Med tanke på att den enda evenemangsarena som öht planeras i Sundsvalls kommun är tänkt att ta någonstans mellan 2500-3000 i publikkapacitet och främst rikta sig mot innebandy, basket och konserter så kanske vi kan låta den här diskussionen självdö nu?
Att Timrå IK eller Sundsvall Hockey ens skulle komma på tanken att bygga nytt nu med dagens ekonomi känns ganska långsökt.