Fast med de tankegångarna, något som har varit uppe här tidigare så bör Timrå IK ju egentligen inte bedriva hockeyverksamhet i första hand. Då är det bättre att öppna en fet shoppinggalleria med en sportbar där några stackars vilsna män kan samlas och titta på varuhusets hockeylag medan fruar och flickvänner shoppar loss. IN Hockey kanske kan vara något?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fast med de tankegångarna, något som har varit uppe här tidigare så bör Timrå IK ju egentligen inte bedriva hockeyverksamhet i första hand. Då är det bättre att öppna en fet shoppinggalleria med en sportbar där några stackars vilsna män kan samlas och titta på varuhusets hockeylag medan fruar och flickvänner shoppar loss. IN Hockey kanske kan vara något?
Redigerad kommentar