På sikt är det definitivt ett problem att MoDo kommer från en så liten stad och har ekonomiska bekymmer.. De insåg därför vikten av att få en mer centralt belägen arena.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bragd-Birger:
På sikt är det definitivt ett problem att MoDo kommer från en så liten stad och har ekonomiska bekymmer.. De insåg därför vikten av att få en mer centralt belägen arena.
Vad nu det har med det hela att göra.