Bragd-Birger: Fan asså, blir så besviken. Skulle följa matchchatten på ST.nu men där är det korgboll.
Inlägg: 1574753
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Greven: Va faen? Själv sitter jag med ett sällskap om 50 pers på Olearys Götgatsbacken, matchtröjor och ansiktsmålade...personalen bläddrar förtvivlat på tv:n. Någon som vet om den går på 1:an eller 2:an?
Snälle svara fort
Snälle svara fort
+ 1