1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1574860

Sv: Apropå nånting...
KniveN: jo om man läser den där så är det nog fullständigt glasklart att lif's ekonomi är på obestånd. Dock så spelar det inte någon särskillt stor roll när det kommer till vad hockeyns elitlicensnämnd tycker. Dom vill tydligen hellre se till så att konkursmässiga föreningar som skaffar sig ekonomiska fördelar mot sina konkurenter kommer undan med det.

Elitlicensnämnden ger inte det seriösaste av alla intryck...

Om hockey pamparna vill ha upp lif kommer inte den nämnden ställa sig på tvären iaf.
Hockey ligan vill ha mer publik.
Upp med leksand. Problemet löst.

Bäst vore om lif fick sin rekonstruktion hävd.
Det skulle vara mycket roligt att se lif betala sina skulder...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.