250kg kärlek: Eller tvärtom. Det återstår att se. Om protesterna blir tillräckligt stora kanske licensnämnden inte ser någon annan utväg än att degradera Leksand.
hubbenorlen: för en utomstående känns det som att det är Leksand mot hela världen. Och ja, jag är nog inne på din linje. Ju fler som ifrågasätter detta desto svårare måste det vara att sopa detta under mattan.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer