+ 1
Inlägg: 1575224
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Nä, det har jag inte provat. Kollar ni på hockeyn? Jag tänkte höra om KORITFW vet vilken kanal som sänder Norkorea-USA. Har spelat en Bomben på den...
+ 10
Har du druckit Ripägg? Famous och ägglikör...?