1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1575268

Sv: Apropå nånting...
Erytrocyt: ja ett fullskaligt stjärnvapenkrig skulle ju göra så man slapp eländet att uppleva allsvenkskan, det var menat som ett skämt. Men jag är uppenbarligen en kass komiker.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SAIK nu i sin tredje raka SM-final. Se hur det kan gå med kompetent styrelse, sportchef och tränare när man har en plan och dessutom kan följa den... Vi hade visst också en plan.........

Sv: Apropå nånting...
KORITFW:
Just det där, det inledande inlägget...gnistan som ledde till oroligheter och spänt läge här på HS, var för mig självklart att det var ett skämt.
Filade t.o.m på ett svar, nåt i stil med: "Sluta på topp? Vaddå, med att skämma ut sig två säsonger i rad i ES?" Men fick av någon anledning inte iväg nåt.

Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Stjärnvapenkrig som i Star Wars typ? ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.