Inlägg: 1575267
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erytrocyt: ja ett fullskaligt stjärnvapenkrig skulle ju göra så man slapp eländet att uppleva allsvenkskan, det var menat som ett skämt. Men jag är uppenbarligen en kass komiker.
+ 1
Du säger att du inte vill att det ska bli krig
Vad hände med "hoppas detta är starten på WWIII"?