mikenomad: Bomba Nord-Korea mycket eller bomba Nord-Korea jättemycket...det är frågan.
Inlägg: 1575315
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jättemycket tror jag. De är starka på hemmaplan men chanslösa borta så det är nog bäst att avgöra snabbt.