1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1575836

Sv: Apropå nånting...

dystra tider nu.

jag jobbar hårt för att ha en god standard i livet efter de förutsättningar jag har.

Min lilla dotter som ännu inte fått uppleva en sommar hade jag planerat ett studiebesök åt i/på någon varm ö utanför afrikas kust.

Jag försökte få tillbaka lite på skatten för resor till o från jobb.

det skulle finansiera våran tripp.

Nu kommer svaret från skatteverket. på sms.

tyvär tvingas vi avslå din begäran om ersättning. planen är att etablera LIF topp 4 i Elitserien kommande säsong. beviljade ROT o RUT avdrag skall halveras och man får åka till o från jobb på egen bekostnad nu. vi sparar även in på portot genom sms aviseringar. Ev överklagande sker i våran info desk vid Tegera arena. 


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.