1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1576386

Sv: Silly Season 13/14
Frella: ja, så är det. De spelare man inte vill förlänga med lär veta det redan nu. Däremot är det inte optimalt att behöva vänta så som man måste göra nu. Det finns nog många agenter därute som ser sin chans att smörja kråset när föreningen befinner sig i detta 'dödläge'. Litar på att Nubben förklarat läget och det faktum att de juniorer du nämner verkar trivas i Timrå IK och gärna ser en fortsättning i klubben.
När det gäller Hallin skulle jag tro att mycket ska till (kanske rent av en konkurs) för att inte han skall vara kvar i föreningen. Så snart Timrå IK vet vad man har att förhålla sig till så tror jag att det första pressmeddelandet som förkunnar Hallins fortsättning i föreningen offentliggörs.

 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.