NoMercy: Denna gång har ni inte bajs i dricksvattnet, förstår dock att ni la ett lager skyddsfärg på Bud som säkerhet....
Inlägg: 1576805
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove:Shhhhh......prata inte om finalhelvetet. Kan prata om all annan hockey; Tingsryd, Kovland, Pantern, Färjestad, Modo, Timrå....fast njae, inte löven..... Och ja, jag vet att det är "lyxnervositet", jag är typ 50 pannor så jag vet vad det innebär att vara riktigt nervös... Typ RA73 på bortaplan i en VIKTIG match...
+ 1