+ 8
Inlägg: 1576870
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin:
Att lämna HS var ju exakt vad några ledande skribenter här gjorde i samband med degraderingen...
Sv: Apropå nånting...
Skarin: Fast jag tror inte vi dör vilket som. Det blir bara oändligt mycket jobbigare utan lånen...
I morgon börjar veckan som i min värld kallas "att-leva-eller-att-dö-veckan".
Det m å s t e gå.