Dream Team: Bilan vore en barmhärtighetsgärning, du är bortom all räddning. ;)
Nåja, kan sträcka mig till följande bikt; under förra Golgatavandringens inledande år höll man ju på olika lag i olika serier. Timrå var inte i närheten av ES så följdaktligen krävde grupptrycket att man valde ett favoritlag i ES också. Mitt val föll på Leksand.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nåja, kan sträcka mig till följande bikt; under förra Golgatavandringens inledande år höll man ju på olika lag i olika serier. Timrå var inte i närheten av ES så följdaktligen krävde grupptrycket att man valde ett favoritlag i ES också. Mitt val föll på Leksand.
Så, nu var det sagt.