1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1576916

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag har också syndat. Har stått i en annan klack än Timrås och hejat på ett lag som då hade hemmaplan i Gärde. Jag och mina polare fixade den största klack som Kovland haft!? Det var då de kvalade till Allsvenskan någon gång i slutet av 90 talet. Det är bra akustik i den hallen då vi fick igång ett bra tryck med kovlifierade Timrå-ramsor. Sedan så har jag stått bredvid den äckliga Sundsvallsklacken i Gärde under några derbyn, bara för att få uppleva hur den stora Timråklacken låter från andra sidan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kommunen går in och räddar Mora IK. Ju fler såna här hjälpinsatser får mig att tro att det finns hopp för Timrå IK om nu banken skulle säga nej.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.