Inlägg: 1576977
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Bragd-Birger: Nä han var ganska entaktad. En fältherre utan plan B när motståndarna visade sig ha motdrag. Jag fattar dock fortfarande inte vad som hände där i november-januari när vi var så totalt genomusla. Inledning/Avslutning i elitserien var trots allt rätt hyfsad. Men vårt hopp var 10-platsen. I kvalserien hade man kunnat rycka in valfri lufttrampare från Domustrappan med lika gott resultat, så över var Monty.
+ 2
Nubben-Monty. Pretty fuckin far from Nubben-Kenta. Jaja.