1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1576977

Sv: Silly Season 13/14
Greven: Trist med Monty, yes. Han fick ett väldigt dåligt komponerat lag, men han kukade ur rätt duktigt han med. Coachningen, favoriseringen, prepareringen, den individuella utvecklingen. Laget och spelarna blev sämre ju längre säsongen led. Och: man presterade som minst när man behövde det som mest.

Nubben-Monty. Pretty fuckin far from Nubben-Kenta. Jaja.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14
Bragd-Birger: Nä han var ganska entaktad. En fältherre utan plan B när motståndarna visade sig ha motdrag. Jag fattar dock fortfarande inte vad som hände där i november-januari när vi var så totalt genomusla. Inledning/Avslutning i elitserien var trots allt rätt hyfsad. Men vårt hopp var 10-platsen. I kvalserien hade man kunnat rycka in valfri lufttrampare från Domustrappan med lika gott resultat, så över var Monty.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.