1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577131

Sv: Silly Season 13/14

Laken:Jag tar hellre Jonte som tränare en Monten,mer handfallen och ändra en matchbild får man leta efter!

Ingen har vunnit matcher på att hånflina och tugga bubbelgum,och det gick inte för Monten heller..

Coachningen ska vi inte prata om,för den fanns inte!

Ps :Det var målvakterna som höll tätt,många av våra backar underpresterade nå oerhört denna säsong,såg du inte det har du inte varit på matcherna..


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 13/14

kraft: Det där är ju skitsnack! Väljer jag att ödmjukt direkt konstatera. Men jag kan inte se hur man kan anse att backarna underpresterat, och då menar jag defensivt. Du skriver inte i vilken riktning du menar, men att defensiven fungerat DEFENSIVT råder det väl inga som helst tveksamheter kring?  


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.