1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577235

Sv: Apropå nånting...
I kväll spelar Skellefteå hem sitt första SM-guld på 35 år. Det känns inte särskilt länge sedan de hånades över sin oförmåga att knyta ihop säcken i KS. Vilket jobb de har gjort! Jag hoppas att man i Timrå ser och lär av vilket utslag en väl fungerande ungdomsakademi kan ge.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erytrocyt: ang ungdomsakademi... ja precis! Vilken jävla bredd saik har! Många gånger har bredden klivit fram och varit spetsen under sm slutspelet. Det visar på hjärta på rätta stället och bra utbildning! Nu kommer man kanske inte hela vägen på det men fan så mycket längre än ner i as iaf. Grymt härligt sm guld till saik. Överlägsna allt i år!

Sv: Apropå nånting...
Erytrocyt: Det var bara fyra år sedan vi slog dem med 8-0...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.