Andersson: SAIK går alltså 12-1 i matcher i slutspelet. 12-1. Och då har t.ex. lagets spel i PP varit klart underkänt. Helt makalöst.
Inlägg: 1577271
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dream Team:
inte för att va elak , men hade Skogs skippat den där indianaren i första matchen mot LHC hade det blivit 12-0
+ 1