Inlägg: 1577436
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Andersson: Jag tror det är hyfsat realistiskt. Ganska många "billiga" juniorer med men det kräver ju att några etablerade spelare går ner i lön..
+ 1
Laken:
tror det blir lite för dyrt