Inlägg: 1577439
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Vargher85: Ok, det är bara ett förslag att diskutera kring. :-)
Finns det fler namn som skulle kunna vara aktuella för TIK kommande säsong?
Laken: Har egentligen bara en invändning, och det är gentemot att behålla Niklas Nordgren. Dels har han passerat zenit, dels så kostar han nog en hyfsad slant - en slant som man har bättre användning för på andra positioner.
Boyce har jag personligen räknat bort, men om han skulle stanna så har han givetvis en plats i laget. Den enda jag saknar i dina kedjor är Saari, men han kan väl ta platsen som trettonde forward.