ersson: Precis, dem skulle nog gøra sig bra i TIK, dessutom ær det ett kliv upp. Lønemæssigt också kanske, æven om det inte kan bli tal om några fantasiløner direkt.
Inlägg: 1577458
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Gorkyman: med tanke på att det nu är fritt fram i skogen för transatlantiska spelare kan det ju värvas både spets och bredd från universitet och farmarlag därifrån.
+ 1