El Maco: Ær væl ungefær som att ES lagen værvar toppspelarna från AS
Inlägg: 1577471
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Gorkyman: Inte før att jag vet om ekonomin tillåter, men brøderna Donati i Vålerenga vore væl nåt. Har ju snackats en hel del om dom - læge att testa ??
+ 1