+ 1
Inlägg: 1577476
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Manderville:
Ja, det var fyndigt. Har faktiskt bott i denna senapsstad. Samt stundtals överkonsumerat denna produkt.
Gorkyman:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=520
Blir nog bara senap av en sån värvning!
Redigerad kommentar