Inlägg: 1577511
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
mattias - 74: Om han hade så höga lönekrav är det ju tveksamt om nåt annat elitserielag vill ha honom. Det råder ju inte direkt brist på transatlantiska forwards med bättre meriter än han har.
hubbenorlen:
Tror hans lönekrav inte passade Salo, han lär hamna i nån annan ES klubb tror jag, han var inte bra i Kvalserien men helt fantastisk i grundserien.