1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578512

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Icing-Ove: Nånting fishy måste det vara. Förhoppningsvis klarnar alla såna här frågetecken under rekonstruktionens gång.
Byken upp på bordet, till den sista brunrandiga filsingen. Att lönelistorna lagts ut i sin helhet är bra och en självklarhet. Vänder man sig till skattebetalarna för att reda upp sitt Lyxfälle-beteende har man skyldighet att redovisa allt.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
:Bragd-Birger:Glöm inte bort informationsmötet i morgon 18:30

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Sjukt: erixon!!!!! Vad fan!


En sak som verkligen säger hur dålig ekonomi vi har är gunno, zäta fick snacka och dra i sponsorer endå har intr gunna ens 150k!


Sen ska jag sluta kräva dec/jan värvningar! Fyfan vad dom drar in pengar bara för dom är lediga då! Så jävla ful jävla stil!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.