1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1578610

Sv: Silly Season 13/14

hubbenorlen: Man får onekligen ställa om sina preferenser kring värvningar, vilket faktiskt känns roligt. Helt plötsligt kommer vi kunna konkurrera hyfsat också.

Martin Laumann Ylven producerade rätt bra i Norge i år. Står utan kontrakt. Skulle möjligtvis kunna vara något för t.ex. Örebro/Leksand men det hade varit en intressant värvning. Jag är väldigt angelägen om att Timrå IK ska bli jävligt tunga att möta samt att vi ska placera oss i särklass sist i fair play-ligan. Allt för att bygga upp varumärket Timrå IK, det hatade Timrå IK. Först parasiterar vi på statskassan sen ser vi till att spela fulast i hela ligan också. Då jävlar kommer vi få den sammanhållning den här föreningen saknat i så många år.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.