Utöver juniorerna var det väl ingen sajning som gav baguetteryckningar. Moe sillys mest väntade, i min bok också den jag förväntar mig minst av. Ställer väldigt höga krav på tränarkonstellationen (+ läkarteamet) om han ska återfödas.
Kravprofilen på centraena verkar oförändrad. Kommer fortsätta kräva någon med offensiva förmågor tills korna går hem. Hursom, skönt att Hallin slipper vara ensam längre.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kravprofilen på centraena verkar oförändrad. Kommer fortsätta kräva någon med offensiva förmågor tills korna går hem.
Hursom, skönt att Hallin slipper vara ensam längre.