hubbenorlen: Försöker du locka tillbaka stoff och Blizzard? :)
Inlägg: 1579003
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
T T: Haha...nja. Och jag tror faktiskt att det var jag som började snacka om honom, innan han drog till Tyskland. Jag blev kraftigt hånad då. Med facit i hand så hade han förmodligen varit en ganska stor tillgång under de två gångna säsongerna.
I Allvenskan skulle han kunna dominera rätt kraftigt.
Nu har han iofs kontrakt, men det har väl aldrig varit något större hinder.
I Allvenskan skulle han kunna dominera rätt kraftigt.
Nu har han iofs kontrakt, men det har väl aldrig varit något större hinder.
Redigerad kommentar