ersson: Undrar on vår käre Nubben har någon koll på tvillingarna Donati som spelar i norska ligan skall vara 2st kanonspelare vad jag hört någon annan som har någon koll på detta ??
Inlägg: 1579117
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 13/14
Om nu Donati bröderna är så himla bra som alla tjatar om år ut o år in... varför är dom fortfarande kvar i Norge?
Just sayin.
+ 1